El Futbol Club Barcelona va poder reobrir l’Spotify Camp Nou amb èxit després de la golejada contra l’Athletic Club. L’emoció de tornar a l’estadi després de 909 dies no s’aturarà, tenint en compte que el Barça jugarà de nou al feu blaugrana de cara al pròxim partit de Lliga que es jugarà aquest cap de setmana, dissabte 29 de novembre contra l’Alabès. I a més, ho farà amb una novetat molt important, i és que a diferència del duel contra els bilbaïns, aquest conjunt del País Basc sí que podrà comptar amb aficionats visitants, com ha anunciat el seu propi club a les xarxes socials.
L’Alabès podrà tenir el suport de la seva afició contra el Barça a l’Spotify Camp Nou
L’Alabès ha anunciat que el Barça ha enviat un total de 470 entrades disponibles per a aficionats i, per tant, el partit del pròxim dissabte serà el primer amb un sector per als seguidors de l’equip visitant. Contra l’Athletic, el club blaugrana i Limak, l’empresa que porta les obres de l’estadi, no van ser a temps de poder aïllar una zona per a l’afició contrària, però una setmana més tard, l’Alabès sí que podrà tenir el suport dels seus aficionats a l’Spotify Camp Nou. Tot i això, encara no se sap la ubicació exacta on estaran els seguidors visitants en aquesta fase de les obres. Aquesta zona visitant era un requisit indispensable per a la UEFA per permetre que el Barça pugués tornar a l’Spotify Camp Nou també a la Champions, ja que l’organisme obliga a cedir entrades al conjunt visitant.
ℹ️ ¡470 entradas para el #BarçaAlavés en el Camp Nou! 🎟️
— Deportivo Alavés (@Alaves) November 24, 2025
👉 https://t.co/aO6mRRk0V9#GoazenGlorioso ⚪🔵 pic.twitter.com/6sOXyZihrN
D’altra banda, i com ha comunicat l’Alabès, les entrades costaran uns 30 euros, el que podria significar que el Barça ha tornat al projecte “Grada visitant“, que permet a les aficions rivals assistir als estadis on juga el seu equip de visitant a preus assequibles. El passat estiu, l’entitat blaugrana no va subscriure’s al pacte de reciprocitat amb 14 equips més de Primera Divisió, però va deixar clar que la intenció era tornar-hi quan es reobrís l’Spotify Camp Nou, com ha acabat passant.

