El Barça desvela el nou mosaic de la façana del Camp Nou

El mural d’enguany té la particularitat única: la imatge dels jugadors s’ha creat a partir de les fotografies enviades pels fans d’arreu del món

El Barça ha revelat aquest divendres el mosaic que adornarà la façana de l’esplanada del Camp Nou durant la temporada 2020/21 i que té Leo Messi, Gerard Piqué, De Jong, Ter Stegen i Griezmann com a protagonistes. El mural d’enguany té la particularitat única: la imatge dels jugadors s’ha creat a partir de les fotografies enviades pels fans d’arreu del món com a part de la iniciativa The Big Picture, impulsada pel club blaugrana i Rakuten.

“En una temporada atípica, marcada pels efectes de la pandèmia de la Covid-19, que de moment obliga a jugar els partits a porta tancada, els aficionats blaugrana tindran així l’oportunitat d’estar una mica més a prop del seu equip i poder formar part del Camp Nou, a través d’aquest mural de 47,7 metres d’amplada i 9,6 metres d’alçada”, ha especificat el Barça a través d’un comunicat. “El nostre compromís és el d’oferir experiències de classe mundial per als aficionats impulsades per la innovació d’avantguarda. Aquesta és una forma de portar els seguidors culers de tot el món a l’estadi icònic del club”, ha afegit Rahul Kadavakolu, director de Global Branding de Rakuten Inc.

El sistema de realitat augmentada permetrà, als aficionats que tinguin l’oportunitat de visitar les instal·lacions del Camp Nou, localitzar exactament on es troba la seva foto a través del seu smartphone. Els visitants podran utilitzar el telèfon per escanejar un codi QR que trobaran en un tòtem ubicat a la zona de l’esplanada, i utilitzar aquesta tecnologia de realitat augmentada per trobar la seva foto escanejant la façana amb la pantalla del seu mòbil.

Poder activar iniciatives com aquesta juntament amb Rakuten és un exemple més que la nostra relació és més que un patrocini. És una aliança que es basa en una sèrie de valors comuns com l’optimisme, la professionalitat i el treball en equip, i un compromís compartit per apropar el club als fans de tot al món. Un compromís que encara pren més rellevància, en un moment com l’actual marcat per la pandèmia de la Covid-19, que ha tingut un impacte molt important en el desenvolupament de la competició”, ha declarat d’Oriol Tomàs, vicepresident de l’àrea comercial del Barça.

Més informació

Nou comentari