Món Esport
Adéu a l’entrepà de botifarra al Camp Nou?
  • CA

 

El Nou Camp Nou ha de ser la vuitena meravella del món. Està previst que gran part dels ingressos arribin derivats del sector serveis (restauració, hotels…) i el club i les empreses encarregades ja treballen en la millora d’aquest aspecte. 

Segons el darrer informe de l’Observatori Blaugrana, estudi d’opinió que realitza el club entre els seus socis, la comoditat a l’estadi és una de les preocupacions importants dels associats i aficionats blaugranes. Per un 3% dels enquestats, l’oferta gastronòmica del Camp Nou és el principal problema del club.

És per això que el FC Barcelona i les empreses de serveis (Serhs és l’encarregada de vendre els famosos entrepans de botifarra del Camp Nou) ja preparen la nova oferta de feu barcelonista. A les portes de l’estadi, els darrers dies, s’estan realitzant enquestes per conèixer què espera el soci i aficionat del Barça, a nivell culinari, quan visiti el coliseu blaugrana.

En aquests qüestionaris es demana quin tipus de menjar prefereixen els socis, incorporant pizzes, hot dogs, hamburgueses, wraps, nugets o patates fregides calentes entre molts d’altres. També hi apareix en aquesta enquesta el clàssic entrepà de botifarra.

L’estil de restauració que es contempla a les enquestes és global i recorda als grans espectacles esportius nord-americans, ara que encara hi ha present l’espectacle de masses de la SuperBowl 51. També es contempla l’opció d’oferir menús combinats o packs de productes a preu tancat per a una o més persones.

No acaba aquí l’avenç contemplat en aquestes enquestes, ja que es demana opinió sobre una nova App, a partir de la qual, es pugui comprar a través de l’Smartphone. Al sondeig es bateja l’aplicació amb el nom “clicar i recollir”. L’enquesta també proposa la creació de bars amb pantalles per emetre el partit en directe i poder accedir-hi en qualsevol moment sense perdre’s ni un minut del partit.

El club té previst millorar els serveis a l’estadi i ja treballa per millorar l’oferta gastronòmica en qualitat i quantitat. El projecte gastronòmic que s’albira té un estil més global, americanitzat, d’acord amb el segle XXI. Un pas més cap a la globalització del club.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa